SVET – Jedna je stvar zalagati se za filozofiju „Kad su ljudi na prvom mestu, rezultati su bolji”, a potpuno druga stvar je primeniti tu filozofiju u jeku globalne krize. U 2020. godini, globalna agencija MediaCom dokazala je svoju posvećenost tom verovanju, odlučivši da investira u talenat i sačuva što više poslova globalno, po cenu kratkoročnih gubitaka.
Sam proces nije bio bezbolan, zaposleni su žrtvovali svoje plate i pristajali na kraće satnice kako bi pomogli da svi sačuvaju poslove. Na kraju, iz medijske agencije WPP tvrde da su u SAD u potpunosti izbegli otpuštanja radnika. U njihovom izveštaju stoji globalni pad prihoda od 7% za prošlu godinu.
Zbog njihovog posmatranja šire slike, mogućnosti da klijentima obezbede potrebna rešenja u 2020. godini, nove poslovne dominacije, neometano upravljanje globalnom tranzicijom liderstva i posvećenosti svojim ljudima i kulturi, Adweek je agenciju MediaCom proglasio globalnom medijskom agencijom godine.
Pod vodstvom Nicka Lawsona, MediaCom je proširio i unapredio svoje usluge, čime su postali sveobuhvatni partneri klijentima i pomogli im da prežive ono najgore što je donela pandemija.
“Morali smo kreirati fluidnu struktutu i različite pristupe i načine rada sa našim klijentima,” rekao je Lawson.
Saša Savić, izvršni direktor agencije MediaCom za američko tržište, objasnio je da je njihovo rešenje podrazumevalo ulazak u partnerstvo sa klijentima i redefinisanje medijske i investicijske strategiije kako bi podržali e-commerce i odgovorili na dramatične promene u poslovanju u 2020. godini, što je često dovodilo do odstupanja od tradicionalnih pristupa i česte interakcije sa potrošačima online.
Na samom kraju 2020. godine, agencija je predstavila nov način agencijskog pozicioniranja pod nazivom “Posmatrajući širu sliku,” pri tome nudeći holistički pristup marketinškim problemima klijenata.
Ceo tekst pročitajte OVDE.