REGION – Primoran da otkaže festival prošle godine, tim Golden Druma-a pritisnuo je dugme Re:Start i uz pomoć međunarodnih stručnjaka unosi korenite promene u svom takmičarskom delu gde će kreativni radovi realizovani tokom poslednje dve godine biti razmatrani za nagrade, saopštili su organizatori.
Sekcije WHAT i WHY biće zamenjenje sa četiri potpuno nova sekcije: Creative Business Excellence Drum, Craft Drum, One-Channel Drum i Omni-Channel Drum.
Ömür Kula Çapan, suosnivač i predsednik Fondacije za oglašavanje iz Turske će predsedavati žirijem sekcije Creative Business Excellence Drum. U ocenjivanju radova u ovoj sekciji, njoj će se pridružiti sledeći članovi žirija: Sara Cosgrove, direktorka komunikacija za evropski kontinent agencije DDB Worldwide, Velika Britanija; Živa Čižman, potpredsednica marketinga, Outfit7, Slovenija; Esteban Davalos, viši regionalni direktor marketinga, LEGO, REEMEA; Eynat Guez, izvršni direktor i suosnivač, Papaya Global, Izrael; Andrea Henao, generalni direktor, 360 Agency Berlin i 360 Agency Europe, Nemačka; Igor Kirikchi, izvršni direktor, BBDO Moscow i direktor, BBDO Russia Group, Rusija; David Kušanić, šef strateškog planiranja, Alpine F1 Team, Francuska; Jeannette Liendo, viša potpredsednica za marketing i komunikacije, Mastercard Europe; Gabriela Lungu, globalni kreativni direktor, VMLY&R Commerce i osnivač, WINGS Creative Leadership Lab, Velika Britanija; Fernando Machado, glavni direktor marketinga, Restaurant Brands International, SAD; Mona Opran, direktorka za razvoj, mlađa savetnica za dostignuća i poslovnu transformaciju, Rumunija; David Pivk, viši direktor odeljenja za direktne potrošače, Nike EMEA; Blake Price, potpredsednik za marketing i umetnička partnerstva, Universal Music Group for Brands, Velika Britanija; Alexandre Tan, potpredsednik za oglašavanje, Gameloft, Francuska i Lauri Toivonen, viši potpredsednik za marketing, S-group, Finska.
Za više informacija posetite stranicu: goldendrum.com/competition/juries