Ide laugh, što bi rekli mladi. To jest, što autor ovih redova misli da bi rekli mladi. Sreća pa će ovaj tekst čitati samo ljudi iz advertajzinga, i to oni kojima danas nije uletela neka frka, pa smo relativno bezbedni od „ok boomer“ komentara.
O čemu se radi? Booster ima nove limenke, vrlo uspešno redizajnirane, za koje je naš tim pokupio dve nagrade na ovogodišnjem UEPS-u. I imamo super ideju kako da stavimo fokus na smeh, prvo: zato što je smeh najjača strana Boostera, zajedno sa blesavom i dežmekastom maskotom Boosterdom. I drugo: svi se već odavno dosta manje istinski smejemo, a mnogo više pišemo LOL, HAHAHA i stavljamo smajlije koji plaču od smeha, iako nam to nisu stvarne reakcije.
Zato smo napravili sajt gde ljudi mogu da snimaju svoj smeh, ali naravno, prvo moraju da skeniraju prelepu novu redizajniranu limenku (za koju smo dobili dve nagrade, samo da podsetimo). Ako kojim slučajem imate negde staru i pokušate da je skenirate, čućete oh no, oh no, oh no no no no. (U stvarnosti nećete, zbog autorskih prava, ali smo hteli da se pohvalimo praćenjem TikiToka).
Elem, da bismo nagovorili ljude da snimaju smeh, potrebno je ipak ubaciti i neku dodatnu motivaciju. Tu u priču ulazi novac. Pare. Lova. Ške. Genge! Kidamo ovaj jezik mladih.
Učesnik koji bude snimio najduži smeh bez prekida, dobiće kao nagradu 1000 evra. Drugo mesto je 500 evra, a treće 300. Vrlo primamljivo, čini nam se, a pritom će još 32 ljudi da dobije po 100 evra! Nadamo se da će to biti dovoljno da sakupimo 24 sata smeha i da onda možemo u šašavom videu sa našom maskotom da lansiramo tih 24 sata smeha u svemir, kako bi svi mogli da uživaju u njemu (no idea how will this work).
Sa svim našim i vaših osmesima, poslatim u svemir i podeljenim novčanim nagradama, ostaje nam još samo da promenimo brend slogan u „even more energy even more fun“. Jer smo postavili lestvicu jako visoko. Svemir visoko.
Autori teksta: Booster i Ovation BBDO