today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

TV u 2020. – Summa summarum

Kada sam prvu analizu ‘TV u 2020.’ uradio u decembru 2019. završio sam je sa rečenicom ‘da će 2020. biti jako zanimljiva godina što se televizije tiče’ ali nisam mogao ni da pretpostavim, kao i svi ljudi oko mene, do kolikih promena će doći i kako će to uticati na našu konzumaciju medija i na gledanje televizije.

Da mi je neko rekao da će prosečno dnevno vreme koje provodimo uz televizor u Srbiji porasti za skoro dva sata u martu i aprilu, rekao bih da je to nemoguće, s obzirom na to da smo u 2019. provodili uz televizor više od 5 sati dnevno. Verujem i da je vama neko rekao da će starije ciljne grupe (55+ godina) provoditi deset sati uz televizor dnevno, u aprilu, verovatno biste rekli da to nije moguće. Pandemija virusa COVID-19 je svakako uticala na naše živote, a posebno na to koliko i kako konzumiramo medije. Pandemija je pokazala koliko je ljudima u suštini bitna televizija, kako za informisanje tako i za zabavu. I pre pandemije televizija je bila jako bitan medij za većinu ljudi.

Kompletnu TV analizu za 2020. godinu pročitajte ovde: https://directmedia.biz/wp-content/uploads/2021/01/TV-2020-Summa-Summarum.pdf

Piše: Danko Kardović, Research Manager, DIRECT MEDIA United Solutions

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!