U duhu 2020. godine, i SPORTO konferencija, vodeća konferencija o marketingu i sponzorstvima u ovom delu Evrope, prilagodila se okolnostima. Iz novembra se preselila u januar te iz Portoroža na internet.
Sedamnaesto izdanje SPORTO konferencije održaće se 21. i 22. januara 2021. godine (od 11:00 do 17:00h) na internet „ON Air“ platformi, koja pored online predavanja i diskusija nudi i interakciju i networking. Događaj će ponovo okupiti glavne aktere u oblasti sporta na jednom mestu, predstavnike mnogih brendova, sportskih organizacija, agencija i medija. Predstavljamo nekoliko atraktivnih imena, prvih najavljenih vrhunskih stručnjaka, koji će sa nama podeliti „digitalnu pozornicu“.
Među gostujućim predavačima je Kim Skildum-Reid, osnivačica i direktorka Power Sponsorship-a, ubedljivo jedna od vodećih lidera u svetu sponzorstava. Dva stručnjaka iz dva najpoznatija brenda u svetu sporta, Coca-Cole (Ricardo Fort, potpredsednik za globalna partnerstva u oblasti sporta i zabave) i Tour de France (Florian Lamblin, šef međunarodnog razvoja). Među predavačima biće i Lewis Wiltshire (Seven League/Mailman, izvršni direktor), iz vodeće svetske sportske digitalne agencije Two Circles, koja je prošle godine izabrana za najbolju agenciju u sklopu Sport Industry Awards, na SPORTO konferenciji gostovaće njen izvršni direktor Matthew Entwistle.
Programu se pridružuje i veliko ime iz sveta e-sporta – Sam Mathews, izvršni direktor i osnivač jedne od najveće, najpopularnije i najuspešnije svetske e-sport organizacije Fnatic, poznat i po inovativnim partnerstvima (BMW, Monster, Gucci, Lavazza, Hisense).
Specijalni gost SPORTO konferencije o liderstvu u ovim neobičnim vremenima biće profesor Arsène Wenger, poznati francuski trener, legenda Arsenala, u kojem je radio 22 godine, a sa londonskim topnicima osvojio je 17 titula.
Više informacija i early bird prijave možete pronaći na sporto.si/en
IMENOVAN ŽIRI SPORTO Awards 2020
Konkurs za SPORTO nagrade, koje nagrađuju najbolje primere dobre prakse u oblasti sponzorstva, (digitalne) komunikacije i marketinga u sportu u Sloveniji i u regionu, otvoren je do 27. novembra 2020. godine.
I ovogodiši međunarodni žiri sačinjavaju renomirani stručnjaci iz sveta marketinga, sponzorstava, (digitalne) komunikacije… Predsednik žirija je Andy Westlake, predstavnik i predsednik Evropske sponzorske asocijacije (ESA). Ostali članovi žirija su Lidija Rakuša (direktorka marktinga, Merkur), Marijan Palić (direktor marketinga, AGENCY04), Tjaša Slokar Kos (odgovorna urednica informativnog programa, POP TV), Nebojša Mandrapa (PR direktor, New Media Team), Melita Božič (direktorica projekata, Pristop), Siniša Ostoić (direktor, SEHA Gazprom liga), Bruno Blumenschein (suvlasnik i direktor, Overtime), Nataša Sernc (direktorica marketinga, Nova KBM, predstavnica Društva za marketing Slovenije), Uroš Stanić (stručni saradnik u marketingu, HNK Rijeka).
Više informacija na sportoawards.si