Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Odlazi dugogodišnji direktor BBC-a

Mark Tomson, direktor britanske nacionalne medijske kuće BBC, povući će se sa funkcije posle osam turbulentnih godina na položaju, ostavljajući iza sebe očuvanu medijsku kuću. Tokom karijere prvog čoveka najpopuranije svetske medijske kuće, koja je trajala najduže, još od sedamdesetih godina prošlog veka, Tomson je prevazišao krizu morala u kompaniji, napade iz medijskog carstva Ruperta Mardoka i pretnje po finansije ove kuće usled primene nacionalnog plana štednje.
Najuticajniji medijski zvaničnik u Britaniji izjavio je da će se povući sa čelnog položaja kompanije sa 17 hiljada zaposlenih posle Olimpijskih igara u Londonu.
„Prevazišli smo seriju snažnih oluja, prošli velika iskušenja i zajedno ostvarili veliki uspeh“, poručio je Tompson u elektronskom pismu koje je posalo zaposlenima. On je primetio da je sa osam godina na funkciji postao generalni direktor sa najdužim stažom u BBC-u u skorije vreme i dodao da je ovaj posao težak zbog stalnih napada koji stižu od suparnika i političara.
Tomson je stupio na direktorski položaj 2004. godine kada su odnosi između BBC-a i britanske Vlade pali na najniži nivo usled javnog spora povodom pripreme države za ulazak u rat u Iraku. Analitičari ocenjuju da je Tompson odlično predvideo da će eksplozija upotrebe digitalnih tehnologija omogućiti lakšu distribucju informacija, zbog čega je informativni program BBC-a danas popularniji nego ikada.
Sa osam nacionalnih televizijskih kanala, 50 radijskih stanica i velikim veb sajtom, veličina BBC-a i njegovi resursi privlače kritike od strane rivala.
U vreme recesije 2008. godine kritike su bile naročito intenzivirane, pošto su komercijalni mediji koji zavise od oglašavanja, poput televizije ITV, teško držale korak sa BBC-em, koji se finansira od pretplate. Kritičari su ukazivali na praksu davanja velikih plata članovima uprave i poznatim televizijskim licima u nacionalnoj medijskoj kući.

Izvor: Srna

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!