Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#kaktus2020: Ako je tehnologija ljuska, kreativnost je njen biser!

spot_img

Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2020 – ko su oni kada nisu na poslu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Jure Korenč, kreativni direktor u Agencija 101 (Slovenija), rekao je…

Ko sam ja kada nisam kreativac?
U poslednje vreme bavim se sportskim penjanjem i to radim dva ili tri puta nedeljno. Moje veliko interesovanje je, takođe, muzika, čitanje i kvalitetne debate sa prijateljima.

Na koji način svojom kreativnošću gradiš strukturu svakog dana u Sloveniji?
Moj najveći napor u kreativnosti je pokretanje „aha efekta“ kod ljudi. To je kada ideju kažete kolegama sa posla, klijentima i kada je ljudi vide, a na njihovim licima ugledate „aha efekat“. Tako mi kreativci radimo svoj posao – ne samo da bismo razgovarali o kreativnosti, već da bismo šetali i ispoljavali ga kako bi ga drugi doživeli.

Koliko se danas cene ljudi i njihovi talenti u kreativnoj industriji u Sloveniji?
Mislim da nedostaje uvažavanja talenata, jer nedostaje razumevanje koliko je kreativnost važna. Kreativnost nadilazi promene u vremenu i sve nove tehnologije, nove medije, nove mogućnosti komunikacije. Ako je tehnologija ljuska, kreativnost je njen biser. Sadržaj je i inspiracija. Kreativnost predstavlja istinsku gravitaciju koja privlači ljude i ulazi u njihove umove i srca. Srećom, radim sa ljudima koji to razumeju.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2020 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Trebali bi imati na umu da je svaka dobra komunikacija jednostavna, fokusirana i izaziva emocije. I video prijave su iste. Ubedite me da je vaš projekat privukao pažnju ljudi, ušao u njihove misli i srca, predstavljajući brend na način na koji brend želi da bude predstavljen i imate moj glas.

​Prijave za nagrade KAKTUS 2020 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!