SVET – Agencija We are Social i Hootsuite predstavili su dopunjen izveštaj svih ključnih statistika, podataka i indikatora ponašanja korisnika društvenih platformi, digitalnih i mobilnih kanala komunikacija širom sveta. Akcenat je stavljen na podatke na koji način je COVID-19 kriza uticala na konzulaciju medija i ponašanje na mrežama.
Čak 54% više vremena gledali smo filmove i serije putem striming servisa, 43% više koristili društvene mreže, 42% više vremena provodili uz chat i messenger servise, dok smo 36% više koristili mobilne aplikacije. Podaci se odnose na globalnu populaciju, a predstavljena je i dublja analiza za 24 najveće svetske ekonomije: Argentina, Australija, Brazil, Kanada, Kina, Francuska, Nemačka, Indija, Indonezija, Italija, Japan, Meksiko, Nigerija, Poljska, Rusija, Saudijska Arabija, Singapur, Južna Afrika, Južna Koreja, Turska, Tajland, Ujedinjeni Arapski Emirati Velika Britanija i SAD.
Ceo izveštaj pogledajte ispod: