Marketing mreža iz dana u dan prati situaciju u državi i regionu u vezi sa širenjem virusa COVID-19, kao i posledicama koje struka i tržište marketinških komunikacija mogu da očekuju nakon završetka vanrednog stanja. Tim povodom pokrenuli smo kampanju #WakeUpCall i razgovarali sa direktorima agencija kako prevazići trenutnu situaciju i spasiti struku. Naša sagovornica ovoga puta bila je Jasmina Stojanov, Managing Director agencije NOVA Communications.
Šta nas je naučio rad od kuće? Zašto je važno da #ostanemokodkuće i budemo što produktivniji?
Agencija NOVA Communications bila je, prema informacijama koje imamo, među prvima koja je na početku epidemije propisala rad od kuće. Postoje preduzeća koja zbog specifičnosti posla ne mogu sebi da priušte takav protokol, tako da je rad od kuće bio naš mali doprinos naporima države da se izbori sa virusom korona, ali svakako i način da sačuvamo zdravlje onih koji čine našu agenciju.
Koliko je važno sačuvati ljude-zaposlene u ovakvim situacijama?
Možda zvuči kao kliše, ali je činjenica koju želim da naglasim – ljudi su najveća vrednost koju agencija ima i briga o njima je na prvom mestu.
Na koji konkretan način država Srbija može da pomogne advertajzing industriji da izađe iz krize? Šta možemo da uradimo kao struka?
Ako može tako da se kaže, ali ova pandemija nas je naučila prioritetima. U tom smislu, država prvenstveno treba da se oduži zdravstvenim radnicima i da njima obezbedi uslove za rad i za moguću novu nepogodu kakva nas je sada snašla. A mi ćemo se već sami snaći, čim epidemija bude pobeđena i čim se poslovni život vrati u normalu.
Marketing mreža poziva sve svoje čitaoce da budu odgovorni prema sebi i ljudima u svojoj okolini i #ostanukodkuće.