Uoči početka predizborne kampanje 2012, agencija za praćenje i analizu medija Kliping (www.kliping.rs), najavila je početak praćenja i analize društvenih medija. Pored podataka o tome ko je najviše komunicirao na internetu i o kome se najviše priča, javnost će saznati i koja stranka najviše koristi moderne kanale komunikacije, kako online mediji utiču na klasične medije, gde vesti nastaju i kako se razvijaju, saopštila je ova agencija.
Zvanično je počela kampanja za izbore 2012. Mediji su jedan od najbitnijih aspekata svake predizborne kampanje, ali ove godine RRA je donela odluku da svim partijama pruži podjednako i vrlo ograničeno oglašavanje na radiju i televiziji. Upravo iz ovog razloga, fokus političkih kandidata kao i samih glasača okrenuće se ka društvenim mrežama, gde je mogućnost sukobljavanja različitih političkih opcija, razmene mišljenja, prenošenja ideja, informacija i dezinformacija još uvek dostupna svima, navodi se u saopštenju.
„Ako pretpostavimo da su na internetu korisnici najiskreniji i direktni, nije isključena opcija da će se predizborna borba ove godine voditi, a možda i dobijati na Twitteru“, istakao je Sebastjan Hribar, direktor agencije Kliping.
Agencija Kliping pratiće sve online medije i društvene mreže, beležiti svaki twit, objavu ili komentar, i na kraju svake nedelje analizirati prikupljeni materijal kako bi informisali javnost o tome ko je komunicirao na kom mediju i koliko se o kome pričalo u cyber space-u.