SVET – WARC je objavio rezultate svog WARC Media 100 izveštaja, koji predstavlja nezavisni globalni indeks medijske izvrsnosti.
Liste predstavljaju najnagrađivanije kampanje, medijske agencije, mreže, holdinge, brendove, oglašivače i zemlje, na temelju analize rezultata najvažnijih svetskih i regionalnih medijskih nagrada u svetu u 2019. godini.
Kampanja Monty: The World’s First AI Predictive Commentator, agencije Mindshare Sydney, najkreativnija je i najnagrađivanija medijska kampanja iz 2019. godine.
Druga na listi je kampanja The First Colonel to Conquer eSports, agencije Mindshare Shanghai.
Treća na listi je kampanja The Adaptive Data Lighthouse, agencije Mindshare Mumbai.
Četvrta na listi je kampanja Digital Window Shopping, agencije Touché! Montreal, dok je peta kampanja Samsung x Fortnite: The Galaxy Skin, agencija R/GA New York / Starcom London / Starcom Chicago/ Wasserman New York.
Najbojim medijskih mrežama proglašeni su: Mindshare Worldwide, Mediacom, IPG Mediabrands, PHD Worldwide i Starcom.
Više informacija pronađite ovde.