SVET – WARC je objavio rezultate svog WARC Creative 100 izveštaja, koji predstavlja nezavisni globalni indeks kreativne izvrsnosti u oglašavanju i naslednika Gunn Reporta.
Liste predstavljaju najnagrađivanije kampanje, agencije, mreže, holdinge, brendove, oglašivače i zemlje, na temelju analize rezultata najvažnijih svetskih i regionalnih kreativnih nagrada u svetu u 2019. godini.
Kampanja The Whopper Detour, agencije FCB New York, najkreativnija je i najnagrađivanija kampanja iz 2019. godine.
Druga na listi je kampanja Viva La Vulva agencije AMV BBDO London, kreirana za klijenta Bodyform/Libresse.
Treća na listi je kampanja Dream Crazy agencije Wieden+Kennedy Portland, kreirana za klijenta Nike.
Četvrta na listi je The Truth Is Worth It kampanja koju je agencija Droga5 New York kreirala za The New York Times.
Peta na listi je kampanja Changing the Game, agencije McCann New York za klijenta Xbox.
Celu listu pogledajte ovde.