Brend Plazma je već više od pola veka omiljeni član svake porodice, deo naših uspomena i svakodnevnih rituala.
Na Plazmi su odrastale i odrastaju brojne generacije širom regiona, svako ima svoj omiljeni način pripreme, a većina svoje rituale konzumacije shvata veoma ozbiljno. Istražujući navike i rituale ljubitelja Plazme, agencija McCann Beograd kreirala je prvu Plazma kampanju koja je istovremeno krenula u više zemalja u regionu (Srbija, Crna Gora, Hrvatska, Bosna i Hercegovina, Makedonija i Slovenija).
“Bilo je veoma jednostavno kreirati kampanju o Plazma ritualima. Svi članovi tima su prosto govorili o svojim ritualima bez ustezanja i ispostavilo se da je svačiji ritual sa Plazmom zabavan i relevantan. Zatim smo ih zapisali, malo uobličili i priredili za print i TV. Naša kampanja je istinita priča o životu svih nas sa našom Plazmom”, objasnio je Miloš Paunović, Associate Creative Director, McCann Beograd.
“Bez obzira da li uživate u malim stvarima, pravite mali predah od posla, ili oplemenjujete zajedničke trenutke sa porodicom i prijateljima, Plazma je ta koja je deo svakog vašeg dana i sve vaše rituale čini potpunim,” dodala je Aleksandra Savić, Senior Brand Manager, Plazma.
A koji je vaš Plazma ritual?