Šesti po redu, regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2020 biće održan 30. i 31. marta u hotelu Mona Plaza u Beogradu, pod sloganom „Don’t beautify the world, CHANGE IT“. Reč je o interaktivnom poslovnom događaju, prvom ovog tipa u regionu, namenjenom isključivo profesionalcima iz oblasti marketinga, odnosa s javnošću i digitalnih komunikacija iz kompanija i agencija.
Ovogodišnji događaj otvoriće Heli Ruotsalainen, Business Development Director, Dentsu Aegis Network, koja je ujedno i glavni govornik foruma IZAZOV 2020. Ona će govoriti na temu „Be a silobreaker: How marketing can drive digital transformation“, odnosno na koji način agencije mogu pomoći kompanijama u ovom procesu.
Heli je iskusan lider u oblasti marketinga. Poreklom je iz Finske. Trenutno radi za treću najveću globalnu agenciju za marketinške komunikacije Dentsu Aegis Network kao Client Partner i Business Development Director za područje Balkana. Iskusna u B2C i B2B komunikacijama, pomogla je brojnim brendovi u naftnoj, telekomunikacijskoj, maloprodajnoj, FMCG i CPG industriji da rastu i razvijaju se, radeći sa klijentima poput Coca-Cola, Pfizer, Neste, Mutti i Wolt. Njena stručnost su digitalna transformacija, društveni mediji, influencer, kao i brand marketing. Heli ima strast i prema dizajnu u marketingu i komunikacijama, izgradnji održivih brendova i merenju efikasnosti marketinga na pravi način.
Glavna tema šestog regionalnog foruma komunikacionih lidera biće usmerena na advertising koji menja svet i čini ga boljim mestom, o čemu će govoriti predstavnici najvećih domaćih agencija i kompanija. O stanju na tržištu marketinških komunikacija zemalja u regionu govoriće predstavnici agencija iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Crne Gore, BiH i Makedonije.
Teme foruma biće i migracije zaposlenih – kako privući i zadržati ljude u kompanijama i agencijama u eri krize talenata; B2E model poslovanja budućnosti; hiperkonvinijens sindrom; ko postavlja pravila igre i ko preuzima odgovornost za (ne)uspeh; ali i postoji li recept za postizanje uspeha na regionalnom tržištu i sa kojim se problemima susreću agencije i kompanije koje posluju na regionalnom nivou. Na forumu će se, takođe, govoriti i o tome kako obezbediti održivo i skalabilno poslovanje, te prilagoditi proizvode i usluge zahtevima tržišta, kao i kakvo nam iskustvo brendovi kreiraju i kako da brendovi budu više – human, emotional i engaging.
Poseban segment foruma biće posvećen podsticanju dijaloga između agencija i kompanija, kroz različite tipove interaktivnih radionica, a biće i organizovan teambuilding za učesnike.
Kao i prethodnih godina, na forumu IZAZOV 2020 biće predstavljeno i najnovije istraživanje stanja struke u regionu, koje su zajedno pokrenuli Marketing mreža i istraživačka agencija Smart+ Research.
Prijavljivanje za učešće na forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2020 traje do 15. marta, a broj mesta je ograničen. Više informacija pronađite na sajtu: www.izazovforum.rs
Forum IZAZOV 2020 podržale su agencije partneri Ovation BBDO, Headline, Degordian, DPC Group, Smart+ Research, Alma Quattro, Info Media Group, kao i Novaston Marketing Consultancy, Chameleon Rental i Propix. Kompanije koje su podržale ovogodišnji forum su Vip Mobile, Marbo Product, Microsoft, Bambi, Apatinska pivara i UniCredit banka.