Prema podacima iz aprila prošle godine Fejsbuk stori reklame koristilo je 3 miliona oglašivača. Taj broj je, kako kažu zaposleni u Fejsbuku, pred kraj godine porastao na preko četiri miliona oglašivača što je više od polovine onih koji ovu društvenu mrežu koriste za reklamiranje.
Ono što je zanimljivo jeste da je ovaj vid reklamiranja na Fejsbuku i dalje među jeftinijim u odnosu na ostale. „Storiji su postali veoma važna, ključna strategija i imamo neke od naših klijenata koji dobar deo svog poslovanja sprovode koristeći storije”, izjavila je Karolin Everson, podpredsednik globalnih marketinških rešenja u Fejsbuku.
Kada su je upitali za razlog niskih cena stori reklama i da li će te niske cene dovesti do gubitka kompanije, Emerson je izjavila: „Storiji su prirodno jeftiniji u ovom trenutku, to je stvar ponude i potražnje, ali kako bude rastao broj korisnika ove usluge i cene će postajati veće, ipak trenutno je stvar takva da korišćenje storija ima cenovnu prednost”. Ovom prilikom čelnici Fejsbuka su izjavili i da im storiji predstavljaju jedan od poslovnih prioriteta u 2020. godini, kao i da neće odustati od političkog marketinga na svojoj platformi.
Pokazuje li ovaj rast broja korisnika Fejsbuk stori reklama da će u 2020. godini ovaj vid komunikacije sa korisnicima biti novo utočište velikih i malih brendova? Jesu li Facebook stori reklame nešto čemu se u novoj godini treba okrenuti i iskoristiti nisku cenu ovog sve korišćenijeg načina reklamiranja?
Izvor: FCB Afirma