Pitali smo kolege iz agencija – da li advertising može da promeni svet? Domen Husu, Creative Director agencije Yin+Young (Slovenija), rekao je…
„Advertajzing može promeniti svet ako to želi(mo). Možda je prvo potrebno odgovoriti na pitanje kakav advertajzing? Kao što sam već rekao mnogo puta, verujem da je advertajzing neizostavan deo pop kulture, tako da ima svaki potencijal u svetu da postane hrabar, iznenađujući i relevantan, i stoga menja i kreira trendove, ističući širok izbor raznolikih problema u društvu, podižući svest, edukujući i iznad svega odgajajući zahtevnijeg i brendu naklonjenog potrošača, koji će posledično zahtevati bolji i kvalitetniji advertajzing. Ako uz svu odgovornost kreiramo takav advertajzing, onda možemo polako ali uporno da menjamo svet. Nažalost, kod nas je još uvek preovlađujući advertajzing, koji je istrošen, na trenutke dosadan, “ziheraški” i ponekad zbog niske zanatske vrednosti, čak uvredljiv za brend, kao i za potrošača. U ovom slučaju, tvrdnja da može promeniti svet (po)ostaje čisto obična floskula, kojom naša industrija može sama sebi “prodavati“ maglu.“