Pitali smo kolege iz agencija – da li advertising može da promeni svet? Nebojša Babić, osnivač i kreativni direktor agencije Orange Studio, rekao je…
„Advertising stručnjaci, psiholozi i javnost već se godinama bave mogućim efektima reklamnih poruka na svet u kome živimo. Suvišno je i govoriti o tome da li taj uticaj postoji – on je, nesumnjivo, ogroman. Pravo pitanje je da li je taj uticaj pozitivan ili negativan – da li nas konstantno bombardovanje reklamama za proizvode koji nam trebaju i ne trebaju pretvara u bezlične tvorevine konzumerističkog društva. Odgovor na to pitanje nije jednostavan. Što se nas u agenciji Orange Studio tiče, uvek kada postoji prilika, trudimo se da šaljemo poruke koje mogu imati pozitivan uticaj na sve aspekte funkcionisanja naše zajednice. Sa ponosom možemo da kažemo da smo realizovali kampanje NORBS-a, UNICEF-a, Srpskog filantropskog foruma, Univerzitetske dečje klinike Tiršova. Ako advertajzing može da promeni svet na bolje, ovakvi projekti sigurno doprinose tom cilju.“