Nevladine organizacije Biro za društvena istraživanja i Memo 98 iz Slovačke vršiće monitoring medija u predizbornom periodu u Srbiji, koji će trajati šest nedelja, a javnosti će biti predstavljena tri dvonedeljna izveštaja o izveštavanju glasila tokom kampanje, najavljeno je juče na konferenciji za novinare.
Kako je istakao izvršni direktor Biroa Pavle Dimitrijević, poslednji izveštaj će biti predstavljen nekoliko dana pre početka izborne tišine. Uzorkom je obuhvaćeno pet najčitanijih dnevnih listova, pet informativnih portala, kao i šest televizija – RTS, B92, Pink, Prva, Studio B i RTV. U okviru monitoringa biće posmatrani predsednik Srbije, Vlada i sve njene agencije i tela i političke partije koje će učestvovati na izborima. Zoran Gavrilović iz Biroa napomenuo je i da su pre zvanične izborne kampanje primećene pojačane aktivnosti stranaka i to često u suprotnosti sa Zakonom o borbi protiv korupcije, a što mediji često prate. To je ujedno, kako kaže, i jedan od razloga zbog čega će se raditi ovaj monitoirng. Inače, kao i prilikom prethodnih izbora, poštovanje pravila oglašavanja tokom kampanje, prati Republička radiodifuzna agencija.
Izvor: Danas