today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#kaktus2019: Ghost projects are out!

Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2019 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Gregor Firbas, Digital Director u agenciji Futura DDB (SLO), rekao je…

Slogan ovogodišnjeg festivala KAKTUS 2019 je „Make room for a new BLOOM“, a bavimo se pored inovacija, i talentima. Kako privući i zadržati mlade talente u kreativnoj industriji? Zašto su talenti „pogonsko gorivo“ industrije?
Pre svega, moramo biti otvoreni za nove okvire koji mladi talenti donose i pružiti im prostor da stvaraju ono što im „zapisano na koži“, donose izuzetan kreativni naboj, a naš posao je da ih usmerimo tamo gde je to najefikasnije za naše klijente. Novim načinom razmišljanja i njihovim načinom života, mladi talenti u agencijama dodatno povezuju tehnologije i oglašavanje, neprestano izazivajući status quo i pomerajući granice.

Savet za sve one koji žele da radove za nagrade KAKTUS 2019 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Kreativna ideja bez jasnog cilja i dobre egzekucije samo je mašta, bez težine. Pored dobre kreativnosti, uspešan projekat mora dokazati ili poslovne rezultate ili uticaj na kompaniju. Ovo je takođe ključna tačka koja razdvaja zanimljive projekte od vrhunskih projekata. Samo vrhunski tim može da kombinuje kreativne i poslovne aspekte. Želim dodati još jednu stvar: „Ghost projects are out“, jer smanjuju verodostojnost festivala i interesovanje za izveštavanje o stvarnim radovima koji žive i razvijaju našu industriju.

*****

Novina u okviru ovogodišnjeg konkursa za nagrade KAKTUS 2019 su nove kategorije, među kojima je i Digitalna integrisana kampanja – kategorija u kojoj se prijavljuju najbolje kampanje koje su kreirane isključivo za online kanale komunikacije, uz korišćenje najmanje tri digitalna kanala komunikacije – social media, web site, mobile, IoT, AI, data, video, aplikacija.

Prijave za nagrade KAKTUS 2019 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

Nagrade će biti svečano dodeljene na petom, jubilarnom, Festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2019, koji će biti održan 29. i 30. oktobra u Madlenianum Opera & Theatre, pod sloganom „Make room for a new BLOOM“.

 

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!