Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Kad posao krene loše, da li je važno ko je kriv?

ICT Hub i DNA Communications po peti put organizuju događaj posvećen neuspesima, u bašti agencije DNA Communications, danas 20. juna, u 18h.

Kroz globalnu franšizu FuckUp Nights, i ediciju Advertising Fail Stories, hrabri i mudri govornici otvoreno će pričati o svojim poslovnim greškama, bez stida i straha.

Kreativni direktor agencije Leo Burnett Beograd, Milan Prodanović, kroz prezentaciju naziva „Kako pitch postane pičvajz i ostala s**nja!” proći će još jednom putem od komičnog briefa do tragične kampanje i uz dosta psovki, zrno mudrosti i zrnce patetike preneti triler propale prezentacije tokom dva pitch nastupa pred istim klijentom.

„U blatu, ispod šatora“ Une Todorović iz agencije DNA Communications već slikovito nagoveštava patos i dramu organizacije događaja. Ona će nam objasniti kako se pokreće talas failova u samo 4 projektna dana i zašto se govori „može“ i „mora“ kad je sve očigledno „nemoguće“.

Maja Gabrijan, stručnjak za ljudske resurse, trener i coach, podeliće sa publikom dirljivu sagu naziva „Izaberite pravog“ i hrabro preneti kako je to kada nesvesno uspete da, makar na kratko, uništite nečiji profesionalni život.

A kako je „bog u detalju“, Jovana Karaulić, producentkinja iz Akcija produkcije prezentovaće svoj slučaj „Detalj i njegov plan“ sa ceremonije svečanog otvaranja 25. Univerzijade u Beogradu. Predstaviće nam kako samo jedan detalj može da utiče na višemesečnu organizaciju događaja sa više od 7.000 takmičara iz 144 zemlje, i brojnim tehnološko-kreativnim inovacijama.

Pridružite im se u nazdravljanju neuspesima, jer nije važno ko je kriv, već šta se nauči iz njih.
Više detalja možete naći ovde https://www.dna.rs/funights/

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!