Zvanično je završen prvi talas studije #AgencyReport19, a u okviru koga su podatke o svom poslovanju i uspesima poslale 102 agencije, koje posluju u Srbiji u oblasti tržišnih komunikacija. U odnosu na prethodnu godinu, broj agencija, koje su se uključile u projekat, uvećan je za više od 37%. Grupne analize prvog talasa istraživanja biće objavljene u narednim danima, nakon obrade prikupljenih podataka.
„Povećanje od čak 37% jasan je znak da agencije u Srbiji žele transparentno i otvoreno tržište. Pored toga, imajući u vidu da su prošlogodišnje analize i tabele preuzete sa portala preko 19.000 puta, dokaz je da je tržištu potrebna jedna ovakva studija. Hvala agencijama na poverenju i želji da zajedničkim snagama unapredimo tržište na kome poslujemo“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO, Marketing mreže.
Drugi talas istraživanja počinje danas i predstavlja prikupljanje i analizu javno dostupnih podataka o poslovanju agencija, uključujući i podatke iz APR-a. Javno dostupni podaci o agencijama biće pojedinačno i transparentno objavljeni u tabelama i predmet dubinske analize Agency Report.
Drugu godinu za redom, Marketing mreža sprovodi studiju u vezi sa poslovanjem agencija pod nazivom Agency Report. U analizu su uključene sve agencije koje posluju u Srbiji u oblasti tržišnih komunikacija (bez preduzetnika), raspoređene u osam grupa. U studiju #AgencyReport19 biće uključeni podaci o poslovanju agencija iz 2018. godine.
Kao i prošle godine, cilj istraživanja je analiza tržišta za prethodnu godinu, odnosno sticanje uvida u stanje na tržištu, sakupljanje transparentnih podataka i rangiranje agencija po različitim kriterijumima.
Za sva dodatna pitanja u vezi sa projektom Agency Report, istraživanjem i podacima molimo vas da se obratite na mejl ivana@marketingmreza.rs
Zvaničan hašteg projekta je #AgencyReport19