SVET – eMarketer objavio je najnoviju studiju na temu medija. Procenjuju da će odrasli Amerikanci (stariji od 18 godina) provesti uz medije ove godine prosečno 12 sati i 9 minuta dnevno.
To je samo 1 minut više nego u 2018. godini. Međutim, vreme provedeno na digitalnim uređajima značajno raste u odnosu na tradicionalne medije, koji sve više gube pažnju publike.
Istraživanje je pokazalo da Amerikanci svoju pažnju na dnevnom nivou posvećuju sledećim medijima – digital - 6h 35m (54%), TV - 3h 35m (29%), radio - 1h 20m (11%), print – 0h 20m (3%) i ostali mediji – 0h 19m (3%).
Online video je veliki pobednik. Online audio takođe dobija na značaju. Televizija je veliki gubitnik, jer se doseg smanjuje, a utrošeno vreme na TV pada, čak i među onima koji ostaju kao gledaoci. Takođe, Amerikaci sve manje vremena provode za računarom, a sve više uz mobilni telefon.
Više informacija pročitajte ovde.