Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Amerikanci provode prosečno 12 sati i 9 minuta dnevno uz medije!

SVET – eMarketer objavio je najnoviju studiju na temu medija. Procenjuju da će odrasli Amerikanci (stariji od 18 godina) provesti uz medije ove godine prosečno 12 sati i 9 minuta dnevno.

To je samo 1 minut više nego u 2018. godini. Međutim, vreme provedeno na digitalnim uređajima značajno raste u odnosu na tradicionalne medije, koji sve više gube pažnju publike.

Istraživanje je pokazalo da Amerikanci svoju pažnju na dnevnom nivou posvećuju sledećim medijima – digital -  6h 35m (54%), TV - 3h 35m (29%), radio - 1h 20m (11%), print – 0h 20m (3%) i ostali mediji  – 0h 19m (3%).

Online video je veliki pobednik. Online audio takođe dobija na značaju. Televizija je veliki gubitnik, jer se doseg smanjuje, a utrošeno vreme na TV pada, čak i među onima koji ostaju kao gledaoci. Takođe, Amerikaci sve manje vremena provode za računarom, a sve više uz mobilni telefon.

Više informacija pročitajte ovde.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!