SVET – Prema istraživanju koje donosi Dentsu Aegis Network, globalna marketinška agencija koja okuplja agencije poput iProspecta, Vizeuma i Carata, zloupotreba ličnih podataka glavni je uzrok nepoverenja.
Oslanjajući se na istraživanje prikupljeno na više od 43.000 ljudi iz 24 zemlje i sprovedeno u partnerstvu sa Oxford Economicsom, ovogodišnji report ispituje koliko digitalne tehnologije zadovoljavaju potrebe ljudi i kako utiču na ponašanje potrošača.
Izdvajamo nekoliko zanimljivosti u kratkim crticama, a preuzimanjem reporta saznajte puno više detalja:
- Najvredniji su oni potrošači do kojih je najteže doći.
- Oni ljudi za koje postoji veća verovatnoća da će se baviti digitalnim uslugama takođe će najverovatnije preduzeti mere kako bi ograničili deljenje svojih podataka, npr. instaliraće adblockere, smanjiti količinu podataka koje dele na internetu itd.
- Poverenje u digital dovodi do vernih korisnika.
- Što više ljudi veruju u pozitivne uticaje digitala na društvo, ali i na vlastite veštine, veća je verovatnoća da će koristiti digitalne proizvode i usluge.
- Poverenje u korišćenje podataka postalo je osnovna potreba.
- Osam od deset ljudi prestalo bi sarađivati sa organizacijom koja je zloupotrebila podatke, a zloupotreba ličnih podataka odlučujući je pokretač nepoverenja na globalnoj nivou.
Ceo izveštaj možete preuzeti OVDE.
Izvor: HURA