Glavna tema 5. regionalnog foruma komunikacionih lidera IZAZOV 2019, koji će biti održan 25. i 26. marta u hotelu Hyatt Regency u Beogradu, biće usmerena na transparentno i odgovorno poslovanje. Tim povodom, pitali smo kolege iz agencija i kompanija šta za njih znači transparentno i odgovorno poslovanje i zašto je ono važno za razvoj tržišta. Naša sagovornica ovoga puta bila je Nataša Filipović, Managing Director agencije Ovation BBDO.
Šta za Vašu agenciju znači transparentno i odgovorno poslovanje? Zašto je ono važno za razvoj tržišta?
Transparentni smo pre svega u komunikaciji naše motivacije da se razvijamo. Da na delu pokažemo kako i sa kim želimo da sarađujemo. Ovakav pristup zauzimamo jer smo svesni odgovornosti i prema sebi i prema svojim partnerima da budemo otvoreni u tim namerama.
Sigurni smo da je to ključno za efektivna partnertsva. Takav pristup nužno vodi ka kvalitetnijim poslovnim odnosima, boljim rezultatima saradnje, a samim tim i razvoju tržišta. To naši klijenti znaju.
Šta će po Vašem mišljenju biti ključni izazovi struke u 2019. godini?
Izazov za sve nas koji poslujemo na tržištu ostaje – kako naći najbolju meru između investicija u inovacije i posvećenosti modelima koji u ovom trenutku funkcionišu.