today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Digitalno oglašavanje u SAD-u prvi put će ove godine nadmašiti tradicionalno!

SVET – Potrošnja na digitalno oglašavanje ove godine u SAD-u prvi put nadmašiće izdvajanja za oglase u tradicionalnim medijima, pokazao je najnoviji izveštaj kompanije eMarketer.

Potrošnja na digitalne oglase ove godine u SAD-u porašće 19 odsto, odnosno na 129,34 milijarde dolara, uz udeo u ukupnoj potrošnji od nekih 54 odsto, procenjuju u eMarketer-u.

Najveći će pritom udeo u digitalnom oglašavanju imati mobilni segment – čak dve trećine, odnosno nekih 87,06 milijardi dolara, navodi se u izveštaju.

„Zbog postojanog preusmeravanja pažnje potrošača na digitalne platforme oglašivači su se našli na prekretnici – prisiljeni su da se okrenu digitalnim medijima kako bi postupno povećali doseg i prihode, koji kopne u segmentu oglašavanja u tradicionalnim medijima“, izjavila je direktorka kompanije Monica Peart.

Tako bi potrošnja na TV oglase ove godine trebala da se smanji za 2,2 odsto, odnosno na 70,83 milijarde dolara, s obzirom da na kalendaru nema izbora niti krupnijih događaja, poput Olimpijskih igara ili svetskih prvenstava, navodi se u izveštaju. Predsednički izbori u SAD-u u 2020. verovatno će dovesti do rasta TV oglašavanja, ali će se nakon toga silazni trend nastaviti.

Oglašavanje u štampanim medijima ponovo će ove godine zabeležiti snažan pad, za dodatnih 17,8 odsto.

U eMarketer-u takođe procenjuju da će se tržišni udeo Google-a i Facebook-a ove godine prvi put smanjiti, na 59,3 odsto, s prošlogodišnjih 60 odsto. Glavni će razlog biti Google, čiji bi tržišni udeo trebao da padne za jedan procentni poen, na 37,2 odsto.
Facebookov udeo bi trebao neznatno da poraste, na 22,1 odsto.

Najviše bi trebao da porase tržišni udeo Amazona, za dva procentna poena, na 8,8 odsto, čime će ta kompanija učvrstiti treću poziciju na tržištu, ispred konkurenata Microsofta i Verizona, vlasnika brendova Yahoo i AOL.

Više informacija pronađite OVDE.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!