REGION – „Predavača Yifeia Chaia, da možemo, rado bismo najavili i dva puta“, poručuje direktorica programa Dana komunikacija, Dunja Ivana Ballon. On će naime na ovogodišnjem festivalu u Rovinju održati čak dva predavanja i time će postati prva osoba, do sada, na Danima komunikacija kojoj je to pošlo za rukom.
Klijenti njegov pristup opisuju kao emocionalnu alhemiju. Inovacija, koncept i strategija, umetnost i kreativna direkcija, dizajn i izrada – oblasti u kojima je Yifei Chai neupitan autoritet – pomažu oglašivačima i brendovima u nameri da dizajniranjem nezaboravnih, dirljivih i iznenađujućih iskustava povećaju osećaj dublje povezanosti s publikom.
Svestrani background Yifeia Chaia i zvučna titula arhitekte za inovacije u kompaniji UNIT9 obezbedila mu je klijente poput globalnih giganta Disneya, Adidasa i 20th Century Foxa kojima savetuje kako pomoću kreativnog razmišljanja i inovacija stvoriti najbolje emocionalno iskustvo kod svojih kupaca.
Zaboravite razumevanje digitalnog, natrajte digitalno da razume vas – polazna je postavka njegova prvog predavanja „Digital Empathy“ u kojem će se baviti pitanjima kao što su kako možemo postati humaniji kada se podvrgavamo veštačkim platformama koje ne govore ljudski jezik te kako možemo stvoriti iskustva koja će nam omogućiti da u interakciji sa mašinom ne zaboravimo svoju ljudsku prirodu.
Njegovo drugo predavanje „Human Survival Guidein the Age of AI – How to Coexist with the Coolest and Baddest of AI“ idealno je za ljubitelje veštačke inteligencije (AI-a). Chai je predavanje zamislio kao poređenje fiktivnih AI-jeva (poput Terminatora ili Ex-Machine) sa stvarnim AI-jevima poput IBM Watsona ili pretraživačima poput Google-a koje Hollywood već dugo predstavlja kao ultimativne junake ili ekstremne negativce. Chai redovno naglašava kako već živimo u budućnosti i neupitno postupamo po uputima veštačke inteligencije.
Više informacija pronađite OVDE.