Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

„Off-Topic“

“Zanimljiv uvod u temu, početak teksta koji vam se dopadne, pa vi onda nastavite da čitate ostatak.”

Ako ste upoznati sa likom i delom Virdžila Abloha (“link ka internetu”), onda vam je jasan uvod, a ako niste, onda slabo pratite dešavanja na svetskoj muzičkoj i modnoj sceni i treba da se zapitate zašto je to tako. Ukoliko niste od onih koji se zamisle, možda ovaj tekst nije za vas.

“Šalim se.”

Elem, zaboravite sve što ste znali o modnim kreatorima današnjice. Ovaj tekst je koncept, jer je Virdžil Abloh kralj koncepta.

Raf Simons je kul lik, ali on se rasplače lako, ne može da izdrži više od par meseci u nekoj velikoj modnoj kompaniji, ne trpi pritisak, a Virdžil je baš to uspeo. Da radi u jednoj od najvećih svetskih kompanija Luj Viton, kao kreativni direktor za njihovu mušku kolekciju. Na sve to, njegov brend “Off-White” raste, a on deluje kul.

Kako sam kaže za svoj način rada: “Ja samo multitaskujem”.

Virdžil je izmislio ono što je već izmišljeno, potpisao nepotpisano i predstavio nama odavno poznato. I prodaje nam to dosta skupo, a sve to izgleda jako dobro.
Na primer: Nike Air Jordan One:

Nike Air Jordan One x Off-White:

Na pertlama je je napisano “pertla”, jer to jeste pertla, na đonu “AIR” jer Air Jordan,
a Nike znak deluje nevešto prišiven. I to je to.

Sve će vam biti još jasnije kada vidite:

“7 postulata Virdžila Abloha”
(Originalni izvor: Virgil Abloh’s Lecture at Harvard’s Graduate School of Design)

1. READYMADE
Nove ideje bazirane na prepoznatljivosti i ljudskoj emociji.

Off White x Converse Chuck Taylor All Star
(dekonstruisana verzija svima nam poznatih starki)

2. QUOTES
Znaci navoda, komuniciranje sa publikom u citatima, podvlačenje stvari koje već vidimo, ili ne, ironija i humor.
Virgil Abloh x IKEA “MARKERAD” Kolekcija

3. 3% APPROACH
Izmena od 3% u odnosu na original.

Virgil Abloh x Louis Vuitton

4. COMPROMISE BETWEEN TWO THINGS
Keep it simple. Birati i upoređivati dva pojma, ne više od toga. Kao kreativcu bitno mu je da odgovori na neka pitanja, pre nego što krene u realizaciju. On ispred sebe uvek ima dva, npr. da li je sledeći projekat High or Street Fashion.

Virgil Abloh x Louis Vuitton and Off-White kaput

5. WORK IN PROGRESS
Ne treba biti perfekcionista, jer samo tada možete da multitaskujete. Virgil detalj gleda kao sredstvo, a ne kao princip rada, uživa u procesu, ne muči se I brzo dolazi do rešenja.

Virgil Abloh x IKEA “MARKERAD” Kolekcija (skice stolice)

6. A SOCIAL COMMENTARY
Razlog postojanja bilo kog rada. Šta poručuje? Koji su to viši ciljevi?
To je ono što Virdžila najviše plaši, da li je fešn samo prolazna stvar, da li će ostariti kako treba dostojanstveno ili će se poput disko zvukova ugasiti vremenom. Fešn za njega nije samo skupocena stvar koju vidimo spolja, već životni stil, poruka, glasna izjava!

7. SPEAKING TO THE TOURIST & PURIST
Obraćanje svima, a ne uskoj populaciji.
Živeti i stvarati u sadašnjosti, razumeti svoju publiku, kroz muziku, filmove, spotove, a opet ne izgubiti sebe i svoj kreativni izraz.
Evo i dva spota koja je Virdžil režirao:
ASAP Rocky – Fashion Killa
Lil Uzi Vert – XO Tour Llif3

Sviđa mi se ovo Virdžilovsko pisanje u tezama, te ću nastaviti.

“CV”
Virdžil je završio arhitekturu, u jednom od intervjua je rekao da nije imao pravi posao od tada, jer je sve što je došlo nakon toga za njega samo igra, strast i čisto zadovoljstvo.

“I have never actualy worked since than” Virgil Abloh

Sa Kanje Vestom je radio na njegovom fešn brandu “DONDA”, kao scenograf, dizajner omota za albume, kreativni savetnik.
“I met Kanye West I am never going to fail” Chance The Rapper @ ULTRALIGHT BEAM

Kako su moda i muzika usko povezani, Virdžil je povremeno i DJ. Kada kažem povremeno, mislim na primer na festival COACHELLA.
“Now it’s 4AM and I’m back up poppin’ with the crew” Travis Scott @ SICKO MODE

Početak kao svaki početak, dosta je težak, pogotovo u modnoj industriji, gde je konkurencija velika i moraš da pokažeš da si baš ti taj sledeći novi klinac u gradu. Virdžil je kupovao Second Hand markirane stvari i na njih štampao ispis PYREX 23. Prodavao bi ih po troduploj ceni i taman kada je biznis krenuo, rešio je da zaključi projekat i pređe na neki drugi, ozbiljniji…

… i tako je nastao Off-White, danas sa radnjama širom sveta (London, New York, Paris, Milano, Tokio…). Na ovom projektu Virdžilov pun potencijal dolazi do izražaja, na svakom komadu vidimo njegov pečat, proces razmišljanja ili minimalnu intervenciju.
I sam je definisao pojam Off-White: “Siva zona između crne i bele boje je boja Off-White.”

“All of my partners Foreign, Foreign All of the bitches Foreign, Foreign” Yung Thug @ FOREIGN

Luj Viton je sledeća i trenutna stanica. Virgilova najnovija kolekcija je po prodaji premašila prethodnu kolaboraciju Louis Vuitton X SUPREME u roku od dva dana.
“…’Fore the day I die, I’mma touch the sky” Kanye West @ TOUCH THE SKY

Jay Z and Kanye West “WATCH THE THRONE” Album Cover, 2011

“OVDE DODATI NEKI ZAKLJUČAK – ŠTO JE OVO SVE RELEVANTNO, KAKO MISLIŠ DA NJEGOVA KOMUNIKACIJA UTIČE NA NJEGOV RAZVOJ, ČIME JOŠ ODSKAČE U ODNOSU NA DRUGE DIZAJNERE”

N.P. TM
19.01.2019.
Beograd

“KRAJ”

Za Marketing mrežu tekst napisao:
Nemanja Obradović, dizajner, OvationBBDO

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!