Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

THE BEST OF 2018: Nebojša Krivokuća, Communis DDB

Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova THE BEST OF 2018, u kojima istaknuti kreativni direktori agencija iz Srbije izdvajaju najbolje lokalne, regionalne i globalne kampanje iz prethodne godine. Pogledajte koje je kampanje Nebojša Krivokuća, kreativni direktor agencije Communis DDB izdvojio kao najbolje.

U 2018. je bilo nekoliko izuzetno zabavnih, odnosno duhovitih i hrabrih oglasa i kampanja, ali ne i mnogo ‘game-changera’. Neke vanserijske stvari su prirodni nastavci već postojećih platformi (‘Viva La Vulva’ za Libresse i Dieselova ‘Go With Fake’). Najupečatljiviji su mi radovi koji su bili ‘rezultat trenutka’, odnosno reakcije brendova ‘u realnom vremenu’ – i zato što dokazuju da su veliki brendovi i kompanije agilni i svesni važnosti trenutka, odnosno brzine.

Globalne kampanje:
1. KFC

2. Nike

3. Libresse Sverige

4. Finding Farina (iako nije ‘klasična’ kampanja, već pokazna vežba kako kreativnost može da pomogne društvu)

Od lokalnih kampanja izdvajam VIP Kinoteku, kao najbolji primer angažovanja jedne kompanije/brenda a za više ciljeve i to na prirodan, neagresivan način.

Predlozi i preporuke za poboljšanje kreativne industrije u Srbiji u 2019.?
Ne možemo ‘kreativnu industriju’ posmatrati odvojeno ekonomskih parametara i stanja u društvu. Možda je put ka poboljšanju da kreativna industrija najpre pomogne ovom društvu da počne da se menja i krene ka ozdravljenju, na svim nivoima. Neko od kolega je svojevremeno lepo primetio – „Hajde da napravimo jednu kampanju za empatiju, to je ugrožena vrsta.“ I onda tako vrednost po vrednost – šta je ona i čemu služi i kako će da učini da budemo bolje i bolji. Ne mislim na tri bilborda na ulazu u grad i jeftin radio spot koji se pušta u slobodnim terminima, već o većim zahvatima. Kada i ako te neke bazične stvari vratimo na zadovoljavajući civilizacijski nivo – a takvi projekti bi pomogli i kreativnoj industriji jer bismo radili u drugačijem okruženju – nakon toga možemo da se vratimo u salu za sastanke i posvetimo se strukovnoj regulativi, a koristeći iskustva sa tržišta iz susednih zemalja.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!