Državna lutrija Srbije dobila je dve nagrade nakon glasanja za “najbolje obučeni autobus” koje je sprovela agencija Masel Group. Odlukom stručnog žirija Državna lutrija Srbije dobila je nagradu za najbolje obučeni autobus unutra, kao i za najbolje obučeni autobus spolja za jesen-zimu, 2011/2012.
U izboru su učestvovale kampanje realizovane od jula do decembra 2011. godine, a glasalo se u kategoriji unutrašnjeg i spoljašnjeg brendiranja u periodu od 08.02 do 14.02. Odlukom žirija, pobednik u kategoriji spolja brendiranih vozila je kampanja “Greb greb” Državne lutrije Srbije. Takođe, Državna lutrija Srbije dobila je specijalnu nagradu za inovativnost, za kampanju „Sedmica”.
U sastavu stručnog žirija našli su se predstavnici najvećih marketing i media buying agencija, Saachi & Saachi, Gray, Universal media, Full House, Gistro advertising, Idea+, Mccann Erickson, Domino Communications, Orange studio, Ovation BBDO, Profile i Leo Burnett. I pored oštre konkurencije Državna lutrija Srbije zasluženo je osvojila najviše glasova za inovativa rešenja u okviru svoje marketinške kampanje. Kao nagradu od agencije Masel Group, Državna lutrija Srbije dobiće novo specijalno odelo.
Državna lutrija Srbije je u okviru poslednje manifestacije „Noć reklamoždera“ dobila priznanje za najbolju domaću reklamu, odnosno za TV spot „Sastanak sa srećom“, rađen za najpopularniju igru na sreću LOTO. Državna lutrija Srbije iz dana u dan iznenađuje svoje verne igrače još inovativnijim marketinškim kampanjama koje imaju za cilj da zabave i uvesele sve građane.