Na regionalnoj konferenciji medijskih trendova Sempl 2018, koji se održava u Portorožu, Ovation BBDO osvojio je Zlatni sempler. Simbolično, jubilarni 20. Sempl doneo nam je prestižnu nagradu za projekat Nectar – već 20 godina nije svejedno.
Baš kao i Sempl, i Nectar je ove godine obeležio 20 godina rada. Kampanja koja je poručila da nije svejedno kakve izbore pravimo napravila je pometnju u celoj zemlji, ali i regionu.
Nectarov “kandidat” na beogradskim izborima Andrija Milošević naterao je mnoge da se zapitaju da li to imamo novog lika na političkoj sceni. Komunikacija ove kampanje je u velikoj meri bila oslonjena na naloge na društvenim mrežama popularnog glumca i baš ovi kanali doneli su nam Sempler nagradu u novoj kategoriji – Najbolja upotreba influenser marketinga.
Kampanja je prethodno ostvarila veliko interesovanje javnosti i osvojila dve IAB MIXX Awards. Nakon nagrada na SoMo Borcu, Nectar je na još jednom festivalu proslavio svojih prvih 20 godina sa celim regionom!