Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Oglas za donaciju organa koji je pokrenuo globalnu lavinu negativnih komentara!

spot_img

SVET – Australijska organizacija za doniranje organa, Dying To Live, pokrenula je novu kampanju za podizanje svesti o važnosti donacija organa, koji je naišao na brojne kritike, a Ad Standards razmatra zabranu oglasa na TV-u nakon brojnih pritužbi.

Oglas prikazuje scenu Isusovog raspeća, u kojoj dva rimska vojnika pitaju Isusa želi li da donira svoje organe, podsećajući na „čudo“ spašavanja života, i traže od njega da se registruje kao donor organa online. Sam oglas šalje i poruku gledaocima – šta bi Isus uradio, ali je način na koji je poruka poslata uznemirio mnoge širom sveta.

Šta vi mislite o ovoj kampanji?

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!