REGION – Hrvatska agencija Imago Ogilvy osvojila je Grand Prix festivala Balticbest 2018.
Balticbest je festival specifičan po tome što nagrađuje kreativnost u oglašavanju na tržištima manjim od pet miliona ljudi. Tako su se ove godine u Tallinu takmičili kreativci Malte, Kipra, Islanda, Litanije, Estonije, Hrvatske, Slovenije, Luxemburga i drugih malih evropskih zemalja.
„Stara poslovina kaže ‘bolje je biti velika žaba u maloj bari, nego mala žaba u velikoj bari’. No da imamo odličan rad, koji govori univerzalnim jezikom kreativnosti, shvatili smo kada je on počeo osvajati nagrade i na velikim i na malim festivalima koji imaju potpuno različite kriterijume. Ovaj put smo slavili u konkurenciji između više od 50 reklamnih agencija malih zemlja i šta drugo reći, osim, lepo je biti proglašen najvećim i među najmanjima“, izjavio je Darko Bosnar, kreativni direktor u agenciji Imago Ogilvy.
Rad Imago Ogilvy agencije za Janu kojim je promenjen zakon u Libanu osvojio je dva Zlata po kategorijama i Grand Prix nagradu celog festivala, što je još jedan u nizu velikih uspeha ove kampanje.