Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2018 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Sonja Grčić, Head of Creative & Video, Represent Communications rekla je…
Slogan ovogodišnjeg festivala je „Idea is nothing without execution“. Mogu li ideje da „prežive“ bez kvalitetne egzekucije?
Gledaću na ovo pitanje iz ugla animatora kako bih vam dala konkretan, nefilozofski odgovor. Bez kvalitetne egzekucije ideja postaje samo mašta. Ne bih rekla da ideja onda nije preživela, već da je dobila novi oblik i smisao.
Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Savetujem da prijava bude spakovana u mp4 formatu do 90 sekundi. Uvek dajem prednost video prijavi u odnosu na pisanu. Najviše pažnje ću obratiti na vrednost kandidovanog rada i da li je on suštinski doprineo nekoj pozitivnoj promeni u društvu/industriji, ili je samo upakovan da tako deluje.
Konkurs za nagrade KAKTUS 2018 otvoren je do 20. septembra, a više informacija pronađite na sajtu www.kaktus.rs