SVET – Prema najnovijem izveštaju agencije Zenith „Online Video Forecasts 2018“, kineski potrošači će provoditi gotovo dva sata dnevno gledajući online video do 2020. godine. Kina će tako biti na čelu rasta konzumacije online video-zapisa, te već sada prosečna osoba u Kini provede 105 minuta dnevno na mreži, a slede ih Rusi (102 minuta) i Velika Britanija (101 minuta).
Online video eksplodirao je u Kini zahvaljujući lokalnim igračima iQiyi, Youku i Tencent Video koji su u žustroj borbi za publiku, zahvaljujući čemu i investicije u oglašavanje na ovom kanalu rastu.
Globalno gledano, potrošači će provoditi više od jednog sata (67 minuta dnevno) gledajući online video-zapise ove godine, u odnosu na 56 minuta u 2017. godini. Očekuje se da će se ta brojka povećavati u proseku za 9 minuta godišnje do 2020. godine.
Brojke otkrivaju brzi porast potrošnje online videa, što uključuje web stranice za deljenje video-zapisa, pretplatničke platforme i platforme u vlasništvu javnih emitera, ali i stranice društvenih medija koje vode tržišni lideri kao što su Netflix, YouTube, Amazon Prime, Hulu, te kineski giganti iQiyi, Youku i Tencent Video.
U skladu s rastom potrošnje, ulaganja za oglašavanje takođe su u velikom porastu, te su u 2017. godini porasla za 20% i dosegnula vrednost od 27 milijardi dolara, prema procenama kompanije Zenith.
Očekuje se da će rast ulaganja u oglašavanje dosegnuti 19% u 2018. godini, nakon čega sledi prosečno godišnje povećanje od 17% godišnje do 2020. godine, kada će dosegnuti 43 milijarde dolara. Tada će se na online video odnositi 30% ukupnog ulaganja u display oglase, dok je taj udeo u 2017. godini iznosio 27%.
Više informacija pronađite OVDE.