REGION – Golden Drum ove godine obeležava četvrt veka postojanja i ujedno se vraća u Portorož, grad koji je čvrsto povezan s pojmom međunarodnog festivala Nove Evrope. 25. Golden Drum dolazi s novom energijom, obnovljenim takmičarskim programom i novim vizuelnim identitetom koji je postavljen dugoročno.
Kako navode u organizaciji, do sada je vizuelni identitet festivala mnogo puta menjan i zato je odlučeno da se napravi novi, koncipiran jednostavno, jasno i univerzalno; takav pristup omogućava korišćenje u dužem vremenskom periodu i u različitim kontekstima. Tu odgovornost preuzela je agencija LunaTBWA Ljubljana.
Lunini kreativci su krenuli od bubnja s palicom, pojednostavili ga i stilizovali tako da njegova pojavnost odražava tri konotativne promene istovremeno: bubanj s palicom, odjek i slovo G. Izraženi minimalizam, likovna čistoća, modernost i jasnost koda boja novom identitetu daje osećaj bezvremenosti i prepoznatljivosti.