Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

AdAge: Dodeljene Creativity Awards

spot_img

SVET – Drugu godinu za redom, AdAge dodelio je Creativity Awards. Ove nagrade dobijaju ljudi i kreativne kompanije i agencije iz oblasti marketinga i tehnologija za najbolje i najefikasnije kampanje u protekloj godini.

Ko će biti dobitnik nagrada odlučuje stručni žiri koji čine najveća imena globalne kreativne industrije. Nagradu za Content Marketing dobila je kampanja Breaking2, kompanije Nike i aagencije Wieden & Kennedy Portland, Dirty Robber i Mindshare.

Experiential Campaign of the Year je Fearless Girl, koju je realizovala agencija McCann New York za State Street Global Advisors. Technology Application of the Year je Unsafety Check, koju su kreirale Black Lives Matter i agencija J.Walter Thompson New York.

Za kampanju godine proglašena je kampanja The Return of Colonel Sanders, kompanije KFC i agencije Wieden & Kennedy Portland. Kreativni direktor godine je Jason Kreher, Creative Director, Entertainment and Editorial, Wieden & Kennedy.

Sve dobitnike pogledajte OVDE.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!