today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Da li ste spremni za transformaciju?

Četvrti regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2018 biće održan 12. i 13. marta u hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu. Glavna tema ovogodišnjeg foruma biće transformacija biznisa i prilagođavanje promenama i izazovima tržišta.

Stavove o kretanju, novim trendovima i izazovima struke istakli su komunikacijski stručnjaci iz agencija koje posluju u Srbiji.

„Ključni izazov za advertajzing biznis jeste da se ima relevantan proizvod i usluge, koje klijenti imaju interes da kupe ili izaberu. To će za nas biti izazov broj jedan i u 2018”, rekao je Marko Pešić, Executive Director agencije Ovation BBDO.

Marina Grihović, direktor agencije Headline i suvlasnik agencije za digitalne komunikacije Dkit, istakla je da je veoma teško predvideti da li će se desiti neke velike promene i transformacija struke u 2018. ili nekoj sledećoj godini, ali očekuje da će uskoro doći do trendova koji su suprotni ovim sadašnjim. “Ljudi će se uželeti nekih starih vrednosti, a milenijalsi će poželeti nešto novo, u ovom slučaju staro. Možda u novom pakovanju. Svakako boljeg kvaliteta, jer kvantitet informacija koje se sada plasiraju jednostavno potiru jedne druge, gube smisao i jačinu. To ne može da se nadomesti brzom slikom ili jakim zvukom koji skreće pažnju, verujem da ćemo morati da se vratimo suštini i pravoj poruci.”

Igor Grmuša, Country Manager agencije Degordian, rekao je da je GDPR jedna od najveća promena u vezi sa internetom od njegovog nastanka, a osim usko stručne javnosti skoro da se niko time ne bavi. “Bojim se da će sa GDPR-om biti kao sa snegom koji nas iznenadi u decembru. To je ozbiljan izazov sa kojim će se kompanije, ali i agencije suočiti u ovoj godini.”

Iva Đurković, Managing Director agencija LunaTBWA i OMD, navela je da će ključni poslovni izazovi biti kako pojednostaviti stvari i preživeti rizik, i dodala da pojednostavljivanje nije lako, jer moraš da znaš tačno šta hoćeš, na šta želiš da se fokusiraš i zbog čega i, što je možda najteže, čega si spreman da se odrekneš. Prema njenim rečima, strategije za bezbolno preuzimanje rizika nema.

„Kao najveće izazove struke i dalje vidimo razumevanje načina na koji potošač percipira brend u vremenu digitalne komunikacije i kako se odlučuje da kupi proizvod. Današnji ‘consumer journey’ sve preciznije definiše marektinške ciljeve u pravcu veće personalizacije i reakcije u realnom vremenu koju želimo da postignemo“, rekla je Jasna Dugalić, Account Director u agenciji Direct Media.

Olivera Perković, zamenica izvršnog direktora I&F McCann Grupe, dodala je da će pre svega doći do digitalne transformacije. “Svakako uslovljena i dobrim poznavanjem poteba i pshilogije korisnika, a pored uticaja tehnologije uslovljena kako sofisticiranošću tako i regulativama kada je u pitanju data management. Što se tiče samog proizvoda pored agilnijeg i fleksiblinijeg pristupa kreiranju i plasmanu samog sadržaja koje mislimo da će tržište zahtevati, takođe, će se nastaviti i trend očekivanja od komunikacije i velikih brendova da su aktivni i involvirani u rešavanju određenih socijalnih ili kutlutrloških tema”.

Kao i prethodnih godina, poseban segment foruma biće posvećen podsticanju dijaloga između agencija i kompanija, kroz različite tipove interaktivnih radionica, a biće i organizovan teambuilding za učesnike. Ove godine svoje studije slučaja predstaviće, između ostalih i kompanije: Bambi, Vip Mobile, FIAT, Delta Holding, Eurobank, Zlatiborac, PepsiCo (Marbo Product), Generali Osiguranje i drugi.

Prijavljivanje za učešće na forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2018 traje do 23. februara, a broj mesta je ograničen. Više informacija pronađite na sajtu: www.izazovforum.rs

Forum IZAZOV 2018 podržale su agencije Ovation BBDO, Headline, Degordian, Direct Media, I&F McCann Grupa, DPC Group, Super Dot, Smart+ Research, Alma Quattro, Chapter 4 PR, Represent Communications, New Media Team, kao i kompanije Vip Mobile, Eurobank, Zlatiborac, Mozzart Bet i Bambi. Kompanija HEINEKEN Srbija ovogodišnji je prijatelj foruma. Bronzani sponzor je kompanija MasterCard.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

2 KOMENTARA

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!