Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#kaktus2017 predavanje: Paul Meates, Droga5 NY

Paul Meates, kreativni direktor agencije Droga5 New York (USA), bio je ovogodišnji glavni govornik i zvezda festivala KAKTUS 2017. On je govorio na temu The Ripple Effect.

„Kompanije očigledno vole svoje brendove i žele beskrajno da pričaju o njima. Ali dobar dijalog je uvek o onome što vole obe strane. Ako ste sportski brend ili nostalgični slatkiš, onda je to nešto za šta su potrošači vezani, tako da bi u tom pravcu i trebalo da započnete razgovor“, rekao je Meates i dodao: “Ripple Effect se bavi stvaranjem posledičnog domino efekta u okviru integrisanog oglašavanja. Integrisano oglašavanje je često veoma uspešno zbog korišćenja više kanala komunikacije za isti cilj. Ali ponekad se posao može poboljšati tokom samog procesa stvaranja”.

Predavanje možete pogledati u videu ispod:

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!