Pitali smo članove žirija za dodelu nagrada KAKTUS 2017 – kakve radove žele da vide u selekciji i zašto treba da prijavite svoje kampanje na konkurs? Pogledajte šta su nam odgovorili…
„Ako želimo da preživimo demokratiju, moramo glasati. Ako želimo preživeti kapitalizam, moramo kupovati. Ako želimo preživeti kreativnost u oglašavanju, moramo prijaviti radove na festivale. Regionalna kreativnost postala je konkurentna. Svaka zemlja iz regiona se iz godine u godinu vraća sa lavom iz Kana. Zato se radujem svakom festivalu u našem regionu, jer su upravo oni inkubatori vrhunske kreativnosti. I ne očekujem ništa manje ni od Kaktusa.
Na šta ću najviše obratiti pažnju prilikom ocenjivanja radova… Mislim da je najvažniji element u oglašavanju postala relevantnost, a tu mislim na kontekst u kom je rad stvoren i, posledično, efekat koji rad ima u stvarnom okruženju. Kreativnost uvek radi. Čini mi se da malo zaboravljamo na humor, što je važna funkcija preživljavanja i efikasno sredstvo komunikacije, pa ga moramo vratiti u oglašavanje. Zato ću se boriti za relevantnost i humor.“ Aljoša Bagola, kreativni direktor, Pristop (Slovenija)
Konkurs za nagrade KAKTUS 2017 otvoren je do 20. septembra, a više informacija pronađite na sajtu www.kaktus.rs