Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Predstavljen BalCannes žiri!

REGION – Ove godine na BalCannesu neki od najboljih i najiskusnijih stručnjaka industrije tržišnog komuniciranja u regiji čine stručni žiri. Čak 25 članova odabraće najbolje projekte i najbolje agencije iz regije, a njih sedam nagraditi s jedinstvenim nagradama – BalCanneskim lavovima.

BalCannes nagrade dodeliće svaki od tri sastava žirija – klijenti, novinari iz regije i agencije, a zahvaljujući ovogodišnjem, jedinstvenom, konceptu revije imaćemo prilike videti zasebne odabire TOP 25 projekata regije svakog od ta tri sastava.

Žiri klijenata ove godine predstavljaju: Gordana Ampova, Zegin (Makedonija); Davor Čičić, Sarajevski kiseljak (Bosna i Hercegovina); Belma Hadžiomerović, Raiffeisen banka (Bosna i Hercegovina); Tjaša Kolenc Filipčič, Triglav (Slovenija); Lenche Karpuzovska, EVN (Makedonija); Jelena Milinkovič, Atlantic Grupa (Slovenija); Sanja Milinović, Hrvatski Telekom (Hrvatska); Milana Ognjenović, Telenor Banka (Srbija); Katarina Šibalić, Strauss Adriatic (Srbija) i Ivan Šuvar, Zagrebačka pivovara (Hrvatska).

Budući da se i na tržištu sinergijom klijenata, agencija i medija postižu najbolji rezultati, ovogodišnjem žiriju po prvi puta pridružiće se predstavnici agencija u sastavu: Aljoša Bagola, Pristop (Slovenija); Vasilije Ćorluka, Saatchi&Saatchi (Makedonija); Žarko Dimitrioski, Eden na Eden (Makedonija); Miloš Đurđević, Fullhouse Ogilvy (Srbija); Bojan Hadžihalilović, Fabrika (Bosna i Hercegovina); Petra Krulc, Grey Ljubljana (Slovenija); Sean Poropat, Studio Sonda (Hrvatska); Dejan Šijuk, Aquarius (Bosna i Hercegovina); Ana Šutić, New Moment New Ideas Company (Srbija) i Daniel Vuković, McCann Zagreb (Hrvatska).

Uz predstavnike klijenata i agencija prijavljene projekte ocenjivaće i žiri novinara koji prate struku, a koji čine: Ivan Brezak Brkan, Netokracija (Hrvatska); Mladen Dakić, Dnevni avaz (Bosna i Hercegovina); Boris Eftimovski, Marketing365 (Makedonija); Marjan Novak, Marketing magazin (Slovenija) i Ivana Parčetić Mitić, Marketing Mreža (Srbija).

Sve agencije iz regije pozvane su učestvuju na BalCannesu. Prijave su otvorene do 1.9., a više informacija pronađite na www.balcannes.com.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!