Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Meri Miker o internet trendovima

spot_img

Pre nekoliko dana se završila Code konferencija u kalifornijskom Rančo Palos Verdesu, gde je Meri Miker iz investicionog fonda Kleiner Perkins Caufield & Byersa predstavila svoj godišnji izveštaj sa statistikama i procentima o internetu, mobilnim aplikacijama, marketingu, menjanju navika i drugim dominantnim trendovima koje Sicilijumska dolina (i svi ostali tech entuzijasti) svake godine pažljivo prate.

Startit je pogledao svih 355 slajdova prezentacije i izvukao najzanimljivije podatke.

Globalni internet trendovi
Meri je publiku u startu zapljusnula činjenicom da globalna isporuka pametnih telefona i dalje opada. Preciznije, sada je tri odsto naspram deset odsto u istom periodu prošle godine, a iPhone je pao značajnije od telefona sa Android platformom. Ovo se direktno nadovezuje na usporavanje rasta interneta o kom je bilo reči u prošlogodišnjoj prezentaciji.

Za to vreme povezivanje na internet korišćenjem desktopa je stabilno, a korišćenje mobilnih telefona beleži porast sa tri sata dnevno po korisniku u SADu.

Onlajn reklamiranje je u porastu, posebno reklamiranje okrenuto ka mobilnim platformama (što smo očekivali da će se dogoditi). I da, Google i Facebook i dalje dominiraju u ovoj vrsti reklamiranja, a Google obuhvata skoro polovinu čitavog tržišta.

Novac uložen u internet oglašavanje konačno je nadmašio potrošnju na TV oglašavanje, što možda i nije iznenađenje za one koji znaju da je, na primer, Adidas pre samo dva meseca objavio kako odustaje od reklamiranja na TVu i planira da prebaci oglašavanje na digitalne kanale.

Takođe, povećanje broja blokatora oglasa se nije zaustavilo.

Posebno je zanimljivo da se onlajn upiti sve češće zadaju glasom pre nego kucanjem. Čak 20 odsto upita sa mobilnih uređaja napravljeno je glasovno. A šuška se i da Apple pravi svoju verziju Echo-a.

Ceo tekst pročitajte OVDE.

Izvor i foto: Startit

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!