REGION – Deset međunarodno priznatih eksperata iz oblasti kreativne industrije pridružili su se 24. Golden Drum Best Piece žiriju kojim će predsedavati Bruno Bertelli globalni kreativni direktor Publicis Worldwide.
Članovi Best Piece žirija su : predsednik žirija Bruno Bertelli globalni kreativni direktor Publicis Worldwide; Zsolt Balogh, kreativni direktor, DDB Budapest, Mađarska; Alice Burton, kreativac, Y&R London, Velika Britanija; Vasilije Ćorluka, izvršni kreativni direktor, Publicis One Makedonija; Dušan Drakalski, izvršni kreativni direktor, Demner, Merlicek& Bergmann, Austrija; Nikolai Fabrika, kreativni direktor, Instinct (BBDO Rusija) i osnivač, Cheapshot, Rusija; Ioana Filip, izvršni kreativni direktor, MRM//McCann Rumunija; Igor Mladinović, glavni kreativni direktor, Imago Ogilvy, Hrvatska; Alemsah Ozturk, CEO / Chief Happiness Officer, 4129 Greyand Chief Digital Officer, Grey EMEA, Turska; Kuba Sagan, kreativni direktor, K2, Poljska; Svetlana Tsvelenyeva, kreativni direktor, TBWAUkrajina.
Predsednik Best Piece žirija Bruno Bertelli, globalni kreativni direktor Publicis Worldwide
Bruno je jedan od dva najviše nagrađivana italijanska kreativce sa međunarodnim nagradama uključujući 41 Cannes Lions, 9 Gold Cannes Lions, jedan Grand Clio i jedan Grand Prix na New York Festivalu. On je član žirija i govornik na svetskim festivalima, uključujući Eurobest, Kan i NY festival i biće predsednik OOH žirija na Cannes Lions 2017. Bruno reprezentuje globalni kreativni odbor i klijente Publicis Worldwide, uključujući Renault, Nestle i Heineken.
Više informacija o Golden Drum festivalu pronađite na www.goldendrum.com.