Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Prevare u oglašavanju koštaće industriju 16,4 milijardi dolara!

spot_img

REGION – Oglašivači bi u 2017. godini mogli izgubiti 16.4 milijardi dolara na prevare u oglašavanju, navodi se u studiji koja predviđa dvostruko veći gubitak od onoga koji je procenjen za 2016.

Brojke dolaze iz izveštaja koji je naručila agencija The & Partnership i njihov nezavisni kreativni ogranak m/Six. Istraživanje je sprovela firma za otkrivanje prevara Adloox, koja je otkrila da bi stvarni gubitak zbog prevara s botovima tokom protekle godine mogao iznositi čak 12,48 milijardi USD, tj. gotovo 20% od 66 milijardi USD koliko je potrošeno na digitalno oglašavanje globalno.

Analitičari predviđaju da će u 2017. godini, ako prevare s oglašavanjem nastave da se razvijaju sadašnjim tempom i u ovoj godini, i ako ulaganja porastu na 80 milijardi USD prema predviđanju eMarketer-a, onda bi iznos gubitaka mogao biti i gori nego što se prvobitno strahovalo, izlazeći na preko 16 milijardi USD ove godine.

Više informacija pročitajte na The Drum portalu.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!