SVET – Gunn Report objavio je još jedan izveštaj Cases for Creativity 2016. koji uključuje kampanje koje su postigle najveće priznanje u oglašavanju u prethodnoj godini, i to tako što su istovremeno osvojile i zlatnog lava u Cannesu za kreativnost i zlatnu Effie nagradu za efikasnost.
Cases for Creativity je godišnja studija koju sprovodi James Hurman, autor i osnivač konsultantske kuće ‘Previously Unavailable’.
Ove godine na listu su se našle sledeće kampanje:
- #whoistheking za Burger King, agencija Buzzman, Francuska
- Breast Cream za New Zealand Breast Cancer Foundation, agencija Colenso BBDO, Novi Zeland
- Groceries Not Guns za Moms Demand Action for Gun Sense in America, agencija Grey Toronto, Kanada
- Last Words za Indian Association of Palliative Care, agencija Medulla Communications, Indija
- Lifepaint za Volvo, agencija Grey London, Velika Britanija
- Manboobs za MACMA, agencija David Buenos Aires, Argentina
- Više kampanja za John Lewis, agencija adam&eveDDB, Velika Britanija
- Više kampanja za Old Spice, agencija Wieden+Kennedy Portland, SAD
- Radiometries za Exito Foundation, agencija Sancho BBDO, Kolumbija
- Save our Songbirds za Natura 2000 NGO Coalition, agencija Jazz, Rumunija
- Share the Load za Ariel, agencija BBDO Mumbai, Indija
- The 6-Pack Band za Brooke Bond Red Label, agencija Mindshare Mumbai, Indija
- The Bulletpen za Državno ministarstvo obrazovanja, agencija McCann Bogotá, Kolumbija
- The Madden Giferator za EA Sports, agencija Heat, SAD
- World Gallery za Apple, agencija TBWAMedia Arts Lab Los Angeles, SAD
Više informacija pronađite OVDE.