Ukoliko želite da unapredite poslovanje svojih kompanija uz pomoć interneta i digitalnih marketinških alata i tehnika, ili težite ličnom usavršavanju na ovim poljima, ne propustite Webiz poslovnu edukaciju u Zrenjaninu koja će se, po osmi put, održati 30. i 31. marta u hotelu Vojvodina. Webiz edukacija je deo Webiz konferencije, najmasovnije i najuspešnije konferencije posvećene digitalnim tehnologijama, IT industriji i digitalnom marketingu u Srbiji.
– Webiz edukacija realizuje se tri puta godišnje, u Zrenjaninu, Subotici i na Zlatiboru. Izazov je tri puta godišnje osmisliti program koji će zadržati staru, a privući novu publiku. Zato smo od ove godine odlučili da se svaka Webiz edukacija bavi jednom, u tom momentu aktuelnom temom, ali na veoma detaljan način. Tako će sva predavanja edukacije u Zrenjaninu biti fokusirana na jednu oblast, a to je E-commerce – objašnjava Vladimir Kovač, menadžer Webiz projekta.
Webiz edukacija okupiće predstavnike svih značajnih subjekata koji se dugi niz godina profesionalno bave razvojem nekog od aspekata E-commerca: Marko Ilić i Igor Radinović (Tako Lako Shop), Vladimir Nikolić (Limundo), Bojan Leković (KupujemProdajem.com), Blaženka Radojčin (Studio Present-TotalBike, TopFish).
O Facebook promociji e-shopa govoriće Ivan Bildi (Kursevi Online), dok iz Hrvatske stiže Luka Frljužec (MailPlus) koji će predavati na temu povezanosti email marketinga i e-commerca. Takođe, možete očekivati i predstavnike kompanija i agencija poput Gigatrona, Telekom Srbije, predstavnika kompanija koje se bave logističkim uslugama poput dostave i distribucije… Slušaocima edukacije biće predstavljeni i rezultati velikog istraživanja o E-commerce tržištu u Srbiji u 2016. godini, i promenama u odnosu na 2015. godinu, a koje je sproveo Gemius.
Detaljnije informacije o Webiz edukaciji i ceni kotizacije potražite na webiz.me.