SVET – Najnovija istraživanja pokazuju da video sadržaji ipak ne privlače toliko pažnje korisnika društvenih mreža koliko se očekivalo.
Iako medijske kuće proizvode znatnu količinu video sadržaja kako bi ispunili prostor na društvenim mrežama, korisnički angažman u odnosu na ovakvu vrstu sadržaja manji je od očekivanog, pokazalo je novo istraživanje kompanije Parse.ly.
Istraživanje je obuhvatilo četiri vrste postova: duge i kratke forme, video i slideshow. Kako su rezultati pokazali, video sakupi 30 odsto manje angažmana od proseka. Parse.ly je definisao angažovano vreme kao „aktivno angažovano u odnosu na sadržaj – kada (korisnici) ne samo da imaju otvorenu stranu, nego su i nedavno ostvarili interakciju sa njom (kroz skrolovanje ili kliktanje, na primer). Korisnici se smatraju aktivno angažovanim i ukoliko gledaju video.“
S druge strane, duži članci, odnosno tekstovi koji imaju više od 1.000 reči izazivaju veću angažovanost korisnika.
„Sadržaj duge forme izaziva angažman i pokazuje se kao dobar izvor rasta. Privlači nove čitaoce online medija preko Google-a i drži ih angažovanim skoro dva puta više nego obični članci“, navodi se u studiji.
Ceo izveštaj pronađite OVDE.
Izvor: media.ba