REGION – Nakon uspešnog lansiranja Digital Takeover platforme 2015. godine organizator 24 sata najavljuje prvu regionalnu Digital Takeover konferenciju koja će se održati u Zagrebu 14. marta.
Digital Takover je regionalna digitalna konferencija čija je misija transformacija regionalne digitalne scene kroz razmenu praktičnih znanja i veština uz predstavljanje trendova od strane vodećih globalnih i regionalnih digitalnih stručnjaka.
Činjenica da hrvatski i regionalni oglašivači ne prate potrebe svojih korisnika iako su Hrvati dokazano digitalna nacija s prosekom od 7 sati dnevno provedenog vremena na internetu (izvor: IAB Croatia, CROMediascope), a s tek 12% ulaganja medijskih budžeta u digitalno oglašavanje (izvor: HURA AdEx 2015.) razlog je organizovanja ove konferencije kojom se želi osvestiti važnost ulaganja u digitalno oglašavanje te povećati ukupni procenat ulaganja u digital.
Samo neke od tema na koje će predavači i panelisti govoriti jesu digitalna transformacija, content marketing, native oglašavanje, influenseri, big data, video i mnoge druge, a uz panel diskusije i predavanja, na programu konferencije biće i radionice koje će voditi eksperti u digitalnom marketingu, a koji su ujedno i predavači s bogatim iskustvom na Algebri.