Komercijalna banka, u saradnji sa agencijom „Saatchi&Saatchi“, pokrenula je novu kampanju, pod nazivom „Grejs na kvadrat“, u cilju promocije novih subvencionisanih stambenih kredita.
Oglasni TV spot u isto vreme je i duhovit i realan, jer ima za cilj da na šaljiv način predstavi mnogima veoma poznatu situaciju, kada sigurno sebi postavite pitanje – da li je vreme da počnemo da živimo sami?
Naime, u skladu sa Uredbom Vlade Republike Srbije o merama podrške građevinskoj industriji kroz dugoročno stambeno kreditiranje u 2012. godini, Komercijalna banka počela je da odobrava stambene kredite. Kredit se odobrava u iznosu do 100 hiljada evra, a korisnik kredita, odnosno njegov bračni drug, ne sme imati neto platu veću od 150 hiljada dinara.
Maksimalan rok otplate kredita je 30 godina. Subvencionisani stambeni krediti namenjeni su kupovini novoizgrađenih stambenih objekata. Banka iz svog potencijala kreditira 75 odsto od traženog iznosa kredita, Republika Srbija iz budžeta kreditira 20 odsto, dok je učešće korisnika kredita pet odsto.
Na sredstva odobrena iz potencijala banke, korisnik kredita plaća kamatu u visini šestomesečnog EURIBOR-a, uvećanu za 4,5 odsto. Na sredstva odobrena od strane RS korisnik kredita ne plaća kamatu, tako da je efektivna kamatna stopa oko 4,8 odsto.
Banka je i ove godine korisnicima kredita omogućila korišćenje grejs perioda u trajanju do 12 meseci, uz pripis kamate glavnom dugu na sredstva plasirana od strane banke.