SVET – Globalno ulaganje u oglašavanje na društvenim mrežama porašće za 72% u periodu između 2016. i 2019. godine, sa 29 milijardi na 50 milijardi USD, navodi se u izveštaju Advertising Expenditure Forecasts agencije ZenithOptimedia.
Oglašavanje na društvenim mrežama činiće 20% ukupnog internet oglašavanja u 2019. godini, u odnosu na 16% u 2016. Oglašavanje na društvenim medijima raste za 20% godišnje, pa će do 2019. godine biti tek 1% manje nego oglašavanje u štampanim medijima. Do 2020. godine društvene mreže će dostići veliku prednost, prognozira ZenithOptimedia.
Takođe, online video oglašavanje raste gotovo jednako brzo kao društvene mreže, uz 18% godišnje, a do 2019. će iznositi 35.4 milijarde USD na globalnom nivou, neznatno ispred iznosa koji će se trošiti na radijsko oglašavanje (35.0 milijardi USD). Čak i do 2019. godine, online video oglašavanje će vrediti manje od petine (18%) vrednosti televizijskog oglašavanja.
Ceo izveštaj pogledajte OVDE.