today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Nostalgija u digitalnom marketingu

Facebook live, Instagram Stories, Snapchat… Reč je o formatima koji nas aktualnošću i ograničenom dostupnošću zovu na konzumaciju odmah i sada. Ako je real-time komunikacija na društvenim mrežama postala imperativ, zašto su nam feedovi i dalje puni On This Dayova, #TBT-ova i #FBF-ova? I još važnije, zašto nam oni mame osmeh na lice?

Nostalgija u marketingu nije novi fenomen. Dokazano je da na pojedinca ima snažan psihološki efekat. Smanjuje stres, povećava samopouzdanje, osećaj povezanosti s drugima i budi optimizam za budućnost. No to nije sve! Studije su pokazale kako osećaji društvene povezanosti koji proizlaze iz nostalgije čine da ljudi pridaju manju vrednost novcu, i samim tim, troše ga slobodnije. Nostalgija može biti moćan marketinški alat, no kako uspomene na neka srećnija vremena integrisati u današnjem jurećem digitalnom svetu?

Staro je novo!
Zahvaljujući sve većoj važnosti generacije millennialsa u demografskoj slici potrošača, neupitno je da su 2010. nove 90-te. Ko će ostati ravnodušan na spomen Tamagotchija, Nokije 3310, VHS kasete ili Walkmana? Duh devedesetih postaje lepilo između vas i ciljne grupe korisnika, ako ga pravilno koristite u službi content marketinga. Čim sadržajniji i vizuelno dojmljiviji format, tim bolje! S druge strane, neki daleki život u kojem se fotografije treba razviti da bi se pogledale, a za pristup internetu čekati da se ukućani skinu s telefona, zvučaće zanimljivo i mlađim generacijama.

#TBT
Svaki brend ima svoju priču, a #TBT i #FBF odlični su načini njenog deljenja. Predstavite svoje retro izdanje, bilo da pokazujete mesta, ljude, proizvode ili usluge. Pravila su vrlo jednostavna! Što je fotka starija, to je “nezamislivija” i to je više cool. Obratite pažnju na timing, u zavisnosti od toga da li koristite rašireniji hashtag #ThrowbackThursday ili njegovu nešto manje popularnu varijantu #FlashbackFriday. Pazite da hashtag koristite u pravilnom kontekstu, dakle da vaša fotka zaista otkriva prošlost, a ne tek običan dan pre nekoliko nedelja.

Lične uspomene u krupnom planu
Ljubav prema lepim uspomenama svima je zajednička, ali ipak su uspomene za svakog od nas posebne. Stoga podstaknite korisnike da ih podele. Dajte im ideju kako uspomene učiniti novima. To se može učiniti poigravanjem s vizuelnom dimenzijom sadržaja. Kombinujte video, fotografiju, grafičke elemente, tekst, sklad i kontrast, staro i novo. Pustite mašti na volju i iskoristite sve mogućnosti koje vam pojedine društveno-mrežne platforme danas nude. Budite inovativni.

Izvor: Jasno&Glasno

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!